Saturday, February 4, 2012

Eeeee taktahu taktahu.




Saya harap saya akan selalu gembira dengan kehidupan ini. I'm tired for everything. Sukahatilah nak cakap apa. I always be myself. Dah. Gambar atas ni si mulut besar dan bibir tebal. SO? Hehe jealous, cakap. Kita boleh tukar kan? Mean boleh buat operation. Heeeee. 

Dia cakap "Its all over". Woooo, I feel like how fool I am. Dah enough. Thanks for my friends sapee yang selalu support saya. Aziey selalu dengar cite kat dorm. Kyra selalu buat lawak bodoh untuk saya. Tyah, Lidiya, Aida, Zana dan Farah Hani selalu happykan saya. Arifah, Syafiqah, Amira, Dibah, Ecah dan Tasha selalu suka tengok muka annoying saya. Kak Leley, Anis, Kak Ally, Kak Nina, Kak Afiqah, Aimi, Kak Liza and ahli dorm LM 7 yang lain sabar je layan sifat kegilaan saya. Heeee thanks thanks thanks. Sampai orang dalam dorm pun dah cakap "Mieya ni kenapa? Tak sihat eh?". Haha know I tell you all. Saya buat itu semua untuk saya sendiri. Gembirakan hati saya. Saya tak suka orang nampak saya sedih-2. 

Lalalala, for all yang cakap saya ni sombong, please lah paham! Saya tak sombong ok. Tengok muka je kerek macam tahi apa. Tapi bila awak dah kenal saya, awak baru tahu perangai saya ni macam mana. Saya tak suka orang carik pasal dengan saya. Hm hm.

saya pun sayang yang ini juga.


#Once again I want to say thanks for who always support me. I left chu so much ;3