Saturday, April 28, 2012

Ini lagi lah awesome!! Emm barangkali ya...

*Hari ni saya guna panggilan, kau aku.

Assalamualaikum semua. Sihat? Bagus, alhamdulillah. Aku ni je tak sihat ha. Sobs.

Esok SEMESRA semua nak balik hostel. Well aku ni je duk umah. Melanguk macam orang tak betul. Serious takut sebab mid year examination dah dekat. Duk kat rumah pun bukannya dapat baca buku. Aku tak tahu aku dapat balik hostel bila. Yelah, bintiks yang sangat awesome ni pun tak hilang lagi. Hehehee malu ah nak balik. Eeeee tutup muka ah cani. Cani cani cani. Hahaha kgedik.

Maks. Aku takut. Takut ah nak ambil Mid. Sedih. Mesti result. Ergh! Tak mau ah cani. Result monthly hari tu pun dah sangat 'hebat'. Omgish. Please help me! Lepas ni prep malam tak boleh lentok lentok lagi kan badan. Bak kata Zana. So badan kena straight je. Mata kena boooolat booolat pandang buku tu. Ergh. Darn it! Yelah dah aku ni on vacation lama sangat. A week pun dah lama. Really? Demmmmmmmmmm! -.-

Tapi kita kan excited lah jugak nak balik. Heheheeee rindu dengan semua. Yelah I miss the books. I miss the hostel-life. And follow the cool regulations ever. Yes. I think its superb cool. A horrible cool. Haha and last but not least I miss my friends/my dorm-mate and my-everything-everything-muah! What? Macam kambing je.


gambar kabur. blurry. baideway I love you, guys!



ni bajet muka suci je semua. ah! pendusta! ceh tetibe. haha.

Ni lah mereka yang saya rindui. Muah hehehe. Dan yang paling kita rindu, dorm kita lah! Lela Maharaja 7 yang ahlinya comel oh! Aku rindu semua. Oyeah. Tunggu titewww balik tau? Hehehe nanti selawat syifa' sekali untuk Mieya otey? Hehehe nanti saya balik berkonvoi dengan Cik Farzana Mustaffa kita. Hehehee. 


whats? 


#Hidup biar rock and roll tapi amalan kita mesti suci dan bersih. Cewah. Hahahaha. Eh lupa cek nak cakap, cek tengok Yuna. Wuuuuu n_N