Saturday, August 25, 2012

Go hate me, my lullaby.

Assalamualaikum.

*kau aku digunakan untuk entri kali ini

Aku memang suka bergurau kat orang. Tapi aku tak suka orang kuat terasa. Bukan aku je tak suka. Aku rasa ramai je. Come on. Open your mind and accept what people talk about. Aku takdalah pandai tapi at least aku berkongsi apa yang betul. No need to talk shit. Over mencarut pun takda guna. Kurang ajar? You need to have knowledge. Bak kata orang dulu, hormat yang muda juga. Takda guna kalau orang muda tu nak hormat orang tua yang tak reti nak hormat orang muda. Eh apa ayat keling aku ungkapkan ni? K abaikan.

We need to be open-minded even though we feel annoyed with that jokes. Betul tak? So kalau nak buat orang selesa dengan kau, jangan lah kuat terasa sangat. Its not good for your health. Ktetiba. Kau geram dengan orang pun behave lah diri sendiri. Go, lets be a cool person in da world. Takyah lah nak jadikan suasana haru biru hanya karna gurauan kecil seseorang.

Talk about sifat hormat-menghormati.

Kau faham ke hormat-menghormati? And... you talk about rude like you didn't be rude at all. Padahal? K di muka bumi Allah ni, kita patut berasa bersyukur. Ceh tetiba. Hahaha we need to have matured-thinking. Not childish-thinking. We must have wide knowledge not shallow knowledge. Understood?

Psst to my lullaby ;

Go hate me. I don't care. Its for your benevolence on your future times. So stay cute and be a patient people. Always have matured- thinking. All in all, people will love you ma dear.


Don't feel annoyed baby.