Friday, October 26, 2012

Happy Eid Adha.

Assalamulaikum semuanya. ehem

Mukadimah saya pada entri kali ini ialah

Selamat hari raya Aidiladha dan selamat berkorban!

mohon ampun dipinta sekiranya melakukan sebarang kesilapan walaupun sedikit. mohon juga agar Allah s.w.t mudah memakbulkan segala doa kita sebagai umat Islam. InsyaAllah Dia akan memakbulkan doa kita sekiranya kita berdoa dengan ikhlas. 

alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t kerana masih memberi saya sbagai hambanya untuk terus hidup di muka bumi Allah ni. pada hari ni saya menyambut hari raya aidiladha dalam keadaan sederhana. hal ini demikian kerana, dengan muka tidak seberapa selamba saya menghadiri kenduri doa selamat di rumah atuk sedara saya yang berdekatan dengan hanya memakai seluar jeans dan baju muslimah. oh really? i don't think so. hm k tetiba.

lagi sekali, saya berharap agar semua rakan dan umat islam disekeliling saya tidak berhenti berdoa agar saya mendapat 8A dalam PMR. teruskan berdoa tanpa rasa jemu. sesungguhnya hanya Allah saja yg boleh membalas segala jasa kalian. 

xx